HABERLER

<div><br></div>ASELSAN ve IND BİLİŞİM ORTAKLIĞI ile İSTANBUL MAKS'A GEÇİYOR


ASELSAN ve IND BİLİŞİM ORTAKLIĞI ile İSTANBUL MAKS'A GEÇİYOR





05/05/2017

<div><br></div><div><br></div>KAYAPINAR BELEDİYESİ YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ VE ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ



KAYAPINAR BELEDİYESİ YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ VE ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

Kayapınar Belediyesi OMIS Yönetim Bilgi Sistemi ve OMIS Elektronik Belge Yönetim Sistemini tercih etti.


21/03/2017

<div><br></div><div><br></div>BALIKESİR SU VE KANALİZASYON İDARESİ<div>ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ</div>



BALIKESİR SU VE KANALİZASYON İDARESİ
ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ


24/12/2015

ORTAHİSAR BELEDİYESİ<div>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ</div>

ORTAHİSAR BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ


10/12/2015

TRABZON SU VE KANALİZASYON İDARESİ<div>ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ</div>

TRABZON SU VE KANALİZASYON İDARESİ
ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ


10/12/2015

ADANA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (ASKİ)<div>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ</div>

ADANA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (ASKİ)
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Adana Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...


09/12/2015

<div><br></div><div><br></div>SAMSUN SU VE KANALİZASYON İDARESİ<div>ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ</div>



SAMSUN SU VE KANALİZASYON İDARESİ
ABONE YÖNETİM SİSTEMİ VE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ


09/12/2015

DARICA BELEDİYESİ <br>OMIS ARŞİV TARAMA HİZMETİ DANIŞMANLIĞI

DARICA BELEDİYESİ
OMIS ARŞİV TARAMA HİZMETİ DANIŞMANLIĞI

Darıca OMIS Arşiv Tarama Başladı


01/02/2015

TSE 13298 ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ<br>(EBYS)

TSE 13298 ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ
(EBYS)

KALİTE SERTİFİKASINI ALDIK


19/01/2015

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Başkent OMIS Yönetim Bilgi Sistemini tercih etti.


19/01/2015

ORDU SU VE KANALİZASYON İDARESİ (OSKİ)<br>ABONE YÖNETİM SİSTEMİ

ORDU SU VE KANALİZASYON İDARESİ (OSKİ)
ABONE YÖNETİM SİSTEMİ

Ordu Su ve Kanalizasyon İdaresi (OSKİ) vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Ordu Su ve Kanalizasyon İdaresi (OSKİ) abone faturalarının oluşturulması, tahakkuk ve tahsilatlarının yapılması, tarifelerin yönetilebilmesi, kampanyaların yönetilebilmesi, borç ve icra takibinin yapılabilmesi, iş emirlerinin mobil ortamda gerçekleştirilmesi, endeks okuma işlemlerinin online ortamda mobil cihazlarla yapılabilmesi, Coğrafi Bilgi Sistemi’nin abone verileriyle sürekli güncelleştirilebilmesi ve şebeke altyapısının yönetilmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesini OMIS Abone Yönetim Sistemimiz ile gerçekleştirebilmektedir. Online PTT ödeme ve tüm bankaların entegrasyonlarına hazır OMIS Abone Yönetim Sistemimiz online tahakkuk okuma, otomatik muhasebeleştirme işlemleri ve otomatik sayıştay raporları ile üstün kolaylık sağlamaktadır.

Ordu Su ve Kanalizasyon İdaresi (OSKİ)’nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamış olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.


03/12/2014

ADAPAZARI BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

ADAPAZARI BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Adapazarı Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Adapazarı
Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.


Adapazarı Belediyesi Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Adapazarı Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız..


17/09/2014

<div>DARICA BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ<br></div>

DARICA BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Darıca Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...


Darıca
Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.


Darıca Belediyesi Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Darıca Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız..


17/09/2014

<div>TRABZON BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ<br></div>

TRABZON BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Trabzon Büyükşehir Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Trabzon Büyükşehir Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız..


17/09/2014

<div>ESENLER BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ<br></div>

ESENLER BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Esenler Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Esenler Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.

Esenler Belediyesi Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Esenler Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız..


17/09/2014

SULTANGAZİ BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

SULTANGAZİ BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Sultangazi Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Sultangazi Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.

Sultangazi Belediyesi Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Sultangazi Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız..


17/09/2014

FATİH BELEDİYESİ<br>YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

FATİH BELEDİYESİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ

Fatih Belediyesi vatandaşa hizmet noktasında Yönetim Bilgi Sistemimizi tercih etti...

Fatih Belediyesi gelişmiş modül içerikli Yönetim Bilgi Sistemi ile, Mali Hizmetler’den İnsan Kaynakları’na, Kültür ve Sosyal Hizmetler’den Hukuk İşleri’ne kadar belediyelerde verilen tüm hizmetlerini otomasyon üzerinden sağlamaktadır. Yönetim Bilgi Sistemimizin her türlü raporlamaya sağladığı olanakla, verilen hizmetlerin kalitesi artarken hizmetlerin sunumu da kolaylaşmaktadır.


Fatih Belediyesi
Yönetim Bilgi Sistemimiz içerisinde bulunan MERNİS uygulama entegrasyonu sayesinde doğru veriye en hızlı şekilde erişim sağlayarak hatasız yeni siciller oluşturmaktadır.UAVT entagrasyonu sayesinde ise güncel bir adres havuzuna sahiptir. Bu adreslere tanımlayıcı özellikler eklenebilmektedir. (ada, parsel, bina sınıfı, türü, kullanım şekli, fotoğraf vb.) Tüm modüllerde aynı adres havuzundan seçimler yapılılabilmektedir. Bu adres havuzundaki her bir adres Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Bu adres yapısı sayesinde harita üzerinde mevcut beyan, sicil, borç, tahakkuk vb. bilgilere ulaşılabilmektedir. TAKBIS entegrasyonu ile mevcut adrese ait tapu bilgilerine ulaşılarak gerekli karşılaştırmalar yapılabilmektedir. Bahsedilen adres yapısıyla kurumların mevcut verilerinin düzene girmesi sağlanır gelir kayıp ve kaçakları en aza indirgenir. E-devlet bütünleşmesi içerisinde diğer kurumlarla paylaşılabilir bir veri motifi oluşturarak güncelliğini korur. Hitap Entegrasyonu gibi öngörülmeksizin ortaya çıkan gelişmelere son derece rahat ve hızlı bir şekilde entegrasyon sağlayabilmektedir.


Fatih Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamanın haklı gururunu yaşamaktayız.


16/09/2014

BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (BUSKİ)<br>İŞ ZEKASI

BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (BUSKİ)
İŞ ZEKASI

Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) analiz edemediğiniz veriyi yönetemezsiniz diyen OMIS İŞ ZEKASI'nı tercih etti...

Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi OMIS İş Zekası sayesinde veriye kolayca ulaşıp, analiz ederek zamandan tasaruf sağlayacak üstün raporlama teknikleri ile hızlı karar verebilmenin farkını yaşamaktadır. OMIS İş Zekası raporlamaya, modellemeye, iş sonuçlarına daha iyi, daha hızlı, daha kolay anlamaya ve ileriye dönük tahminler yapmaya odaklı analitik iş çözümleri sunmaktadır. Maliyetlerin azalması, fırsatların fark edilmesi, sorunların hızlı çözülmesi ve verimliliğin arttırılması ile verileri bilgiye, bilgiyi yoruma, yorumu karara ve kararı eyleme dönüştürmeyi mümkün hale getirmiş oluyoruz.  


Bu bağlamda Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ)'nin interaktif ve dinamik etkileşim, kolay kullanım, nokta atışı, hızlı hayata geçirilecek çözümler, grafik ve görselleştirme odaklı arayüzler ile  hizmetlerine hizmet katmasın da öncü olmanın gururunu yaşamaktayız.


06/09/2014

BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (BUSKİ)<br>185 ÇAĞRI MERKEZİ VE OPERASYON YÖNETİMİ

BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (BUSKİ)
185 ÇAĞRI MERKEZİ VE OPERASYON YÖNETİMİ

185 Harita Tabanlı Çağrı Merkezi Projesi

Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ), 24 saat kesintisiz hizmet veren 185 Harita Tabanlı Çağrı Merkezi Projesine geçiş yaptı.

185 Harita Tabanlı Çağrı Merkezi Projesi, halkın refahı, huzuru, ergonomik hayat standartları için her türlü telekomünikasyon araç-gereçleri ile istek, şikâyet, öneri, katkı ve arıza bildiriminin, bire bir, hızlı ve etkin bir biçimde yapılabilmesi için uygulamaya konulan bir projedir. Bu projenin amacı, vatandaş aradığında bire bir irtibat kurabileceği, sorunu ile ilgili reaksiyon alabileceği, iş işleyişi hakkında bilgi sahibi olabileceği ve problemin çözüme kavuştuğunu gösterebilmektir.  Süre gelen iletişim ve teknolojik çağda, hertürlü teknolojik bilgiden yararlanarak yaşamın refah seviyesini arttırmaktır.Proje kapsamı içinde Çağrı Merkezi, Planlı Su Kesintisi Ş.Ö.K ( Şikayet,öneri ve katkı ) Yatırım Ekranı,Yönetim Ekranı,Tablet Ekranları mevcuttur. Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ)'nin Coğrafi Bilgi Sistemi entegrasyonu ile vatandaşa hizmette fark yaratmasında katkı sağlamanın haklı gururnu yaşıyoruz.


06/09/2014

SULTANGAZİ BELEDİYESİ<br>İŞ ZEKASI

SULTANGAZİ BELEDİYESİ
İŞ ZEKASI

Sultangazi Belediye’si anlık analizler sayesinde veriyi daha hızlı yönetebilmek için OMIS İŞ ZEKASI'nı tercih etti.

Sultangazi Belediyesi OMIS İş Zekası sayesinde veriyi bilgiye, bilgiyi aksiyona dönüştürerek, standart raporlamadan öte anlık raporlamaya ek olarak kurumsal performansın takip edilebileceği analitik bir uygulamaya sahip olmuştur. İleriye dönük doğru bilgilerin oluşturulması ve bu oluşturulan bilgilerden geleceğe yatırım yapacak sonuçların üretilmesi OMIS İş Zekası ile olanaklı hale gelmiştir.  

Bu bağlamda interaktif ve dinamik etkileşim, kolay kullanım, nokta atışı, hızlı hayata geçirilecek çözümler, grafik ve görselleştirme odaklı arayüzler ile Sultangazi Belediyesi'nin hizmetlerine hizmet katmasın da öncü olmanın gururunu yaşamaktayız.


17/06/2014

ESENLER BELEDİYESİ<br>İŞ ZEKASI

ESENLER BELEDİYESİ
İŞ ZEKASI

Esenler Belediye’si verilerine kolayca ulaşmak, analiz etmek ve hızlı karar verebilmek için OMIS İŞ ZEKASI dedi..

Esenler Belediye’si, stratejik ve operasyonel kararlarında daha hızlı ve doğru adım atabilmek için İş Zekası uygulamamız ile verilerini bir platformda toplamıştır. Grafiksel tablolara yansıyan veriler, kişi bilgilerine kadar daraltılabilen arama seçenekleri sayesinde hızlı bir şekilde karar mekanizmasına ve anlık raporlamaya dönüşebilmektedir. OMIS İş Zekası ile kurumlarda rekabet avantajı yaratacak, ileriye dönük doğru bilgilerin oluşturulması ve bu oluşturulan bilgilerden geleceğe yatırım yapacak sonuçların üretilmesi  olanaklı hale gelmiştir. Bu bağlamda Esenler Belediye'si verileri bilgiye, bilgiyi yoruma, yorumu karara ve kararı eyleme dönüştürmeye başlamıştır. Karar vericilere sağladığımız desteğin gücü ile Esenler Belediye'si’nin hizmetlerine hizmet katmasında öncü olmanın gururunu yaşamaktayız.


17/06/2014

FATİH BELEDİYESİ <br>ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

FATİH BELEDİYESİ 
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

Fatih Belediyesi; Elektronik Belge Yönetim Sistemi'nin OMIS Halini tercih etti.

Web tabanlı yeni nesil teknolojiler kullanılarak geliştirdiğimiz kullanıcı dostu arayüzlere sahip ve iş süreçlerine entegre olabilen sistemimizle, kullanıcılar artık daha kolay evraklarını takip edebilmekte ve sistemimiz sayesinde, belgenin ilk oluşturulduğu andan arşive gönderildiği noktaya kadar işlemlerini online olarak görebilmektedirler. Fatih Belediyesi kullanımı son derece kolay ve hızlı olan sistemimizle vatandaşa hizmet noktasında sınır tanımıyor. Sistemimiz sayesinde hız kazanan kullanıcılar gelen ve giden evrak defterlerini elektronik ortamda sorunsuz ve hatasız oluşturabiliyor, saklayabiliyor, onaylatabiliyor (e-imza) ve ilgili kurum ve kuruluşlara rahatlıkla iletebiliyor.

OMIS Elektronik Belge Yönetim Sisteminin geniş indeks ve arama seçenekleri sayesinde istenilen belgeye saniyeler içerisinde ulaşabiliyor ve istenilen şekilde raporlayabiliyor. Fatih Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamış olmanın onuru ile iyi bir ekip çalışması gerçekleştirerek hizmet verebilmenin haklı gururunu yaşıyoruz.


09/05/2014

SULTANGAZİ BELEDİYESİ <br>ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

SULTANGAZİ BELEDİYESİ 
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

Sultangazi Belediye’si Elektronik Belge Yönetim Sisteminde OMIS’e güvendi.

Sultangazi Belediyesi başarı ile gerçekleştirdiğimiz Elektronik Belge Yönetim sistemimiz sayesinde sorun yaşamadan evraklarını teslim alabiliyor, sistem üzerinden cevaplayabiliyor, sınırsız sayıdaki şablon tasarımımız sayesinde evrak oluşturabiliyor, ilgili kurum ve kuruluşlarla paylaşabiliyor veya arşivlemek istediği evrakları arşivleyebiliyor. Geniş indeks ve arama seçeneklerimiz sayesinde istenilen belgeye saniyeler içerisinde ulaşabilen kullanıcılar belge akışını istenilen şekilde raporlayabiliyor. Sultangazi Beldiyesi sistemimiz sayesinde hızına hız katarken vatandaşa hizmet noktasında fark yaratmaya devam ediyor.


09/05/2014

SULTANGAZİ BELEDİYESİ <br>ÇAĞRI MERKEZİ PROJESİ

SULTANGAZİ BELEDİYESİ 
ÇAĞRI MERKEZİ PROJESİ

Sultangazi Belediyesi cevapsız çağrı kalmasın diyerek Çağrı Merkezi Modülü’müz ile sizlere sınırsız bir hizmet vermeye devam ediyor.

Çağrı Merkezi Modülümüz ile vatandaştan gelen istek, şikayet, bilgi edinme gibi taleplerin kayıt altına alınması ve takip edilebilmesi kolaylaştı. Vatandaştan gelen aramalar, web sitesinden form doldurarak oluşturulan başvurular, kargo-posta yoluyla gelen dilekçeler, e-posta gönderilerek veya mobil uygulamalardan oluşturulan formlar, bilgi veya belgeler tek sistemden yönetilir hale geldi. Bu istek, şikayet yada bilgi edinme gibi başvurular ile ilgili gerçekleştirilecek işlemler manuel olarak sistemden yönlendirme işlemleri ile takip edilebileceği gibi iş akışlarına bağlanarak otomatik olarak da sistem tarafından yönetilebiliyor.

Sultangazi Belediyesi Elektronik Belge Yönetim sistemimizle entegre halinde çalışabilen Çağrı Merkezi Modülümüz sayesinde gelen aramalarını ve e-postalarını evrak halinde kullanıcılara iletiyor ve daha hızlı çözüm sağlayarak vatandaşın memnuniyetini arttırmış oluyor.  Sultangazi Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamış olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.


09/05/2014

DARICA BELEDİYESİ <br>ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

DARICA BELEDİYESİ 
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

Darıca Belediyesi ‘‘KAĞITSIZ KURUM HAYAL DEĞİLDİR’’ dedi ve Elektronik Belge Yönetim Sisteminde OMIS’i tercih etti.

Darıca Belediyesi OMIS Elektronik Belge Yönetim Sistemine başarılı bir şekilde geçiş yapmış bulunmaktadır. Uzman kadromuz ve deneyimli personelimizle eğitimlerini yerinde alan Darıca Belediyesi sorunsuz bir şekilde evraklarını artık sistem üzerinden oluşturmakta ve onaya sunmaktadır. Evrak defterlerinin yerine geçen detaylı raporlamalarımız sayesinde iş yükü hafiflemiştir. Geniş indeks ve arama seçeneklerimiz sayesinde istenilen evrağa kolayca ulaşarak vatandaşa hizmet noktasında çağ atlamıştır. Darıca Belediyesi'nin vatandaşa hizmetinde katkı sağlamış olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.


09/05/2014